Za pacijente

Informacije za korisnike naših usluga

Poštovani posetioci, fokus rada Puls kardiološkog centra čine naši pacijenti. Nama je  najvažnije da se kod nas osećate sigurno, da vam pružimo vrhunsku medicinsku negu i podršku, da budete dobro informisani i da zajedno budemo efikasni po pitanju utrošenog vremena. Napustićete Puls kardiološki centar sa jasnim planom lečenja a vaše zdravlje, zdravlje vaše porodice ili prijatelja bilo je i uvek će biti naš prioritet.

Kako bismo vam se u svakom trenutku maksimalno posvetili, važno je da budete upoznati sa procedurama i pripremama za preglede u Puls kardiološkom centru.

Saveti i uputstva za pacijenta: 

  • Pripremite se za razgovor, budite spremni da odgovorite na pitanja lekara i da postavite dodatna pitanja
  • Dođite na vreme
  • Ponesite svu medicinsku i ličnu dokumentaciju 
  • Slobodno povedite člana porodice ili prijatelja sa vama na pregled
  • Pre napuštanja Puls kardiološkog centra, obavezno se javite osoblju na pultu.

 

Pripreme za pregled ili dijagnostičku proceduru

 

O svakom pregledu ili dijagnostičkoj preceduri koji zahteva posebnu pripremu bićete blagovremeno obavešteni.

Postoje neki jasno definisani standardi pri određenim pregledima kojih se treba pridržavati kako bi pregled ili procedura bili obavljeni neometano.

Ukoliko dolazite na test opterećenja bitno je da obučete udobnu odeću i obujete udobnu obuću (sportsku) kako biste nesmetano mogli da uradite test na biciklu.

 

Za dolazak na CT skener biće potrebno da metalne predmete, kaiš, nakit, naočare za vid ili protezu, ukoliko je to moguće ostavite u svlačionici.

Pre skenerskog snimanja ne smete jesti ni piti nekoliko sati pre pregleda. 

 

Pored toga, molimo sve pacijente koji imaju simptome prehlade, kijavice, kašlja, upale grla ili temperature, da nas kontaktiraju telefonom pre dolaska na zakazani pregled. Ukoliko imate nekih dodatnih pitanja ili nedoumica kontaktirajte naš call centar u svakom trentku 011 7555 000. Rado ćemo odgovoriti na sva vaša pitanja.

Našim pacijentima pružamo najkvalitetniju negu srca i krvnih sudova. Koristimo provereni holandski sistem i najsavremenije tehnologije kojima upravljaju najbolji dijagnostičari u regionu.

Molimo vas da zakažete svoj termin za sve posete lekaru. Ako su prošle duže od tri godine pre poslednje posete kardiologu, možda ćete morati da uradite sveobuhvatnu kardiološku procenu. Svi pacijenti se prvo prijavljuju na prijemnom pultu. Obavestite naše osoblje na pultu ukoliko čekate duže od 20 minuta, nakon što ste se prijavili. Budite spremni da pokažete svoju ličnu kartu i karticu osiguranja pri svakoj poseti.

Ako vaše osiguranje zahteva da uputnicu ispunite pre posete našem specijalisti, kontaktirajte svoje osiguranje pre nego što ugovorite termin u našoj bolnici.

Da bismo pružili efikasne usluge svim našim pacijentima, nismo u mogućnosti da prihvatimo nenajavljene posete. Molimo vas da pozovete Puls kardiološki centar i mi ćemo vam pomoći u zakazivanju termina.

Ako imate problem koji postaje hitan, nazovite nas i sestra će izvrštiti brzu procenu simptoma.

Nekada ćemo vas zamoliti da potražite hitnu pomoć. To ćemo učiniti onda kada osetimo da vaši simptomi opravdavaju hitan bolnički prijem.

Svaki put kada dođete u ordinaciju na pregeld kod svog lekara, ponesite sve svoje lekove ili kompletnu, ažuriranu listu lekova. Ovaj zahtev dolazi kroz dugogodišnje iskustvo u nezi pacijenata.

Ako treba da otkažete posetu našem lekaru ili bilo koje testiranje, interevnciju ili laboratorijske analize, molimo vas da nas pozovete barem 48 sati pre zakazanog termina da otkažemo ili promenimo raspored.

Obavestite naše osoblje da vam je naloženo testiranje krvi. Možemo vam dostaviti samo laboratorijske nalaze koji su urađeni u našoj bolnici.  Ukoliko vam je potrebna druga vsrta laboratorijskih testiranja, koja nisu deo vašeg kardiološkog pregleda, trebalo bi da nam donesete uput od lekara koji je testiranje naložio.

Molimo vas da zakažete termin za bilo koje laboratorijske analize koje nisu indikovane od našeg kardiologa u sklopu pregleda. Možda ćete morati doći i drugog dana radi ponovnog testiranja krvi.

Jednom kada lekar pregleda vašu laboratoriju, dobićete na e-mail kopiju izveštaja koji vas obaveštava o rezultatima laboratorijskih testova. To obično traje do 7 dana u zavisnosti od vrste testiranja. Ako nakon 7 dana niste dobili rezultate analize krvi, pozovite nas. Pacijenti sa rezultatima laboratorijskih testova kojima je potrebna hitnija nega biće kontaktirani telefonom.

Ako imate u planu neku inetrvenciju ili operativni postupak, bili bismo zahvalni da obavestite naše medicinsko osoblje o detaljima planirane interevcnije. Hirurg možda nije upućen u određene zdravstvene tegobe ili bolesti koje imate i možda će vam trebati odobrenje za operativni zahvat od kardiologa.  Za svako hirurško odobrenje od strane lekara Puls kardiološkog centra, biće potreban pregled za procenu pre bilo koje intervencije ili operacije.

Ako vas u Puls kardiološki centar uputi drugi lekar, ponesite svu svoju medicinsku evidenciju. Ovo će pomoći našem kardiologu da bolje razume vaše zdravstveno stanje i tegobe. Takođe će pomoći u sprečavanju dupliranja laboratorijskih i dijagnostičkih testova.

Kada su vam potrebne dopune lekova na recept, pozovite našu bolnicu. Pozovite barem 3-5 dana pre nego što ostanete bez potrebnih lekova. Često proveravajte svoje zalihe lekova. Ispisaćemo recept i poslati vam ga na e-mail, ili ga možete preuzeti u našim prostorijama.

Mnogi dijagnostički testovi i laboratorija moraju se obaviti u bolnici prilikom pregleda. Imajte na umu da testovi mogu potrajati, pogotovo ukoliko ih je više, kako biste planirali svoje vreme. Takođe se može desiti da od vas zahtevamo da se presvučete u bolničku odeću radi lakšeg pristupa i određenih standarda prilikom testiranja.

Ako vaše osiguravajuće društvo zahteva da uputnicu ili predsertifikaciju završite pre dijagnostičkog testa, obavestite našu bolnicu. Ako promenite osiguravajuću kuću, odmah nas obavestite, bez obzira na to kada je planirana vaša sledeća poseta. Pošaljite nam kopiju kartice osiguranja na e-mail.

Takođe, sve dodatne naknade koje obično nisu pokrivene vašim osiguranjem biće naplaćene prilikom vaše posete.

U svrhu pokrivanja troškova preko osiguranja, možda će vam trebati uput vašeg lekara opšte prakse da biste dobili osiguranje.

Osiguravajuća društva sa kojima Puls kardiološki centar ima saradnju su:

 

Wiener Stadtische osiguranje, Uniqa osiguranje, Triglav osiguranje, Generali osiguranje, Dunav osiguranje, DDOR Novi Sad osiguranje.

 

 

U Puls kardiološkom centru usluge možete platiti:

  • gotovinom
  • debitnim karticama
  • kreditnim karticama
  • putem fakture

Takođe nudimo i opciju plaćanja na rate korisnicima Banca Intesa kartica.